Coca-Cola sistem ove godine slavi 45 godina od proizvodnje prve Coca-Cole u Srbiji. Danas, četiri i po decenije kasnije, u tri fabrike radi 1.300 ljudi, a svaki zaposleni direktno obezbeđuje 13 novih radnih mesta u srpskoj privredi. U Pančevu je nedavno otvorena prva od 45 teretana na otvorenom koje Coca-Cola sistem poklanja gradovima i opštinama širom Srbije, a povodom obeležavanja 45 godina od početka proizvodnje čuvenog svetskog napitka u našoj zemlji. Dugo i uspešno poslovanje dokazuje i činjenica da danas u okviru Coca-Cola sistema u Srbiji danas posluju tri fabrike: punionica u Zemunu, fabrika Vlasinka u kojoj se flašira prirodna mineralna voda Rosa i Fresh&Co, proizvođač sokova i voćnih sokova. Brojni napici, a pored Coca-Cole tu su i vodeći svetski i domaći brendovi kao što su: Coca-Cola Zero, Fanta, Sprite, Schweppes, Nestea, Burn i Ultra, Rosa, neXt, Su-voće i Joy, nalaze svoj put do potrošača u zemlji i regionu posredstvom četiri distributivna centra i 37.000 distributera i prodavaca.
Coca-Cola sistem ove godine slavi 45 godina od proizvodnje prve Coca-Cole u Srbiji. Danas, četiri i po decenije kasnije, u tri fabrike radi 1.300 ljudi, a svaki zaposleni direktno obezbeđuje 13 novih radnih mesta u srpskoj privredi.
U Pančevu je nedavno otvorena prva od 45 teretana na otvorenom koje Coca-Cola sistem poklanja gradovima i opštinama širom Srbije, a povodom obeležavanja 45 godina od početka proizvodnje čuvenog svetskog napitka u našoj zemlji.
Dugo i uspešno poslovanje dokazuje i činjenica da danas u okviru Coca-Cola sistema u Srbiji danas posluju tri fabrike: punionica u Zemunu, fabrika Vlasinka u kojoj se flašira prirodna mineralna voda Rosa i Fresh&Co, proizvođač sokova i voćnih sokova. Brojni napici, a pored Coca-Cole tu su i vodeći svetski i domaći brendovi kao što su: Coca-Cola Zero, Fanta, Sprite, Schweppes, Nestea, Burn i Ultra, Rosa, neXt, Su-voće i Joy, nalaze svoj put do potrošača u zemlji i regionu posredstvom četiri distributivna centra i 37.000 distributera i prodavaca.
Prošle godine ugledni evropski ekonomisti predstavili su studiju o uticaju Coca-Cola Sistema u Srbiji na domaću privredu i društvo. Njeni rezultati pokazali su da Coca-Cola godišnje u budžet uplati tri miliona evra poreza i povezana je sa 107 miliona evra koje država prihoduje od poreza. Kada se tome dodaju profit dobavljača i trgovaca koji sarađuju sa kompanijom, kao i porezi i zarade koje oni isplate, ukupna dodata vrednost Coca-Cola sistema ekonomiji Srbije dostiže 345 miliona evra ili 1,18 odsto bruto domaćeg proizvoda.
Takođe, kompanija zapošljava 1.300 radnika dok je još 18.500 radnika angažovano u firmama koje sarađuju sa Coca-Colom što pokazuje da ovaj sistem na svakog zaposlenog obezbeđuje još 13 radnih mesta u Srbiji ili 0,62 odsto ukupne radne snage.
Ovi podaci govore da je Coca-Cola velikim delom, ne samo domaća, već i kompanija koja podržava zapošljavanje, zarade i poreski prihod u celoj ekonomiji, i pored toga značajno ulaže u razvoj lokalne zajednice.
Kampanja »45 godina u Srbiji« kojom se proslavlja značajan jubilej samo je jedna od mnogih dugoročnih aktivnosti kojom je kompanija za vreme dugog i uspešnog poslovanja doprinela poboljšanju zajednice u kojoj posluje. Kompanija je prošle godine dobila i CSR certifikat Nacionalne alijanse za lokalni ekonomski razvoj (NALED), priznanje koje predstavlja potvrdu poslovanja u skladu sa najvišim standardima korporativne društvene odgovornosti.